Przejdź do treści
e-SL4EU » Aktualności

Aktualności

Ogłoszenie dla naukowców rozpoczynających karierę w #SL!

The European Association of Service-Learning in Higher Education (EASLHE) wraz z partnerami projektu e-SL4EU mapują działania badawcze naukowców rozpoczynających karierę związaną z Service Learning. EASLHE wykorzysta to działanie związane z mapowaniem do promowania inicjatyw skierowanych do naukowców, którzy rozpoczynają karierę… Dowiedz się więcej »Ogłoszenie dla naukowców rozpoczynających karierę w #SL!

Ale… jak finansowany jest projekt e-SL4EU?

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jaka instytucja finansuje nasz projekt, wspierając e-Service Learning jako innowacyjne podejście pedagogiczne oparte na uczeniu się przez służenie w kontekście szkolnictwa wyższego w Europie, zainteresuje Cię ten artykuł: But… how was e-SL4EU financed? – e-SL4EU (us.edu.pl)

Nowy artykuł na temat e-Service Learning szkolnictwie wyższym autorstwa Irene Culcaisi, Claudii Russo oraz Marii Cinque

Miło nam poinformować, że na łamach Journal of Higher Education Outreach and Engagement ukazał się artykuł na temat „E-Service-Learning in Higher Education: Modelization of Technological Interactions and Measurement of Soft Skills Development” autorstwa Irene Culcaisi, Claudii Russo i Marii Cinque.… Dowiedz się więcej »Nowy artykuł na temat e-Service Learning szkolnictwie wyższym autorstwa Irene Culcaisi, Claudii Russo oraz Marii Cinque

Prezentacja doświadczeń e-Service Learning podczas międzynarodowego webinarium Social Work Practice Education in Europe Lessons learned from the COVID-19 Pandemic and Future Perspectives

Alzbeta Brozmanová Gregorová z Uniwersytetu Mateja Bela przedstawiła doświadczenia z programu e-SL pt. „Ears to the Soul” w ramach wkładu: “A Long-lasting Innovation in Social Work Practice Education through Service Learning in a Virtual Environment”. Więcej: https://e-sl4eu.us.edu.pl/en/presentation-of-e-service-learning-experience-in-the-international-webinar-social-work-practice-education-in-europe-lessons-learned-from-the-covid-19-pandemic-and-future-perspectives/

Voicing Green Learning na obszarach wiejskich poprzez Service-Learning – doświadczenie z Rumunii

Różne czynniki utrudniają sprawny i skuteczny rozwój umiejętności ekologicznych, zwłaszcza na obszarach wiejskich. W związku z tym konieczne jest specjalistyczne podejście pedagogiczne, aby skutecznie osiągnąć takie efekty. Więcej informacji: Voicing Green Learning in Rural Areas through Service-Learning – A Romanian… Dowiedz się więcej »Voicing Green Learning na obszarach wiejskich poprzez Service-Learning – doświadczenie z Rumunii

Przygotowania do III Globalnego Sympozjum UNISERVITATE na Uniwersytecie LUMSA

Uniwersytet LUMSA, wspólnie z zespołem UNISERVITATE, rozpoczął przygotowania do III Globalnego Sympozjum na temat uniwersyteckiego #ServiceLearning. Delegacje z 5 kontynentów przybędą do Rzymu, by od 27 do 30 października budować porozumienia na rzecz Service-Learning (uczenia się przez służenie) w ramach… Dowiedz się więcej »Przygotowania do III Globalnego Sympozjum UNISERVITATE na Uniwersytecie LUMSA

Nowy etap prac projektowych

W październiku br. narodowe zespoły projektu e-SL4EU rozpoczęły prace nad przygotowaniem materiałów do przeprowadzenia kursu e-SL oraz ankiet dla interesariuszy zewnętrznych.

Prezentacja wyników projektu (PR1) podczas 5. Europejskiej Konferencji na temat uczenia się przez służenie w szkolnictwie wyższym

5. Europejska Konferencja o uczeniu się przez służenie w szkolnictwie wyższym, zorganizowana przez Rotterdam School of Management Erasmus University, odbyła się w dniach 6-7 października 2022 r. Irene Culcasi, Maria Cinque i Alzbeta Brozmanova Gregorova w ramach Digital Empowerment Session… Dowiedz się więcej »Prezentacja wyników projektu (PR1) podczas 5. Europejskiej Konferencji na temat uczenia się przez służenie w szkolnictwie wyższym